پخش زنده
امروز: -
فرمانده انتظامی شاهرود از اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش و دستگیری ۶۲ نفر در این رابطه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان، سرهنگ علیرضا شائینی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: پلیس شاهرود در راستای افزایش امنیت عمومی و برخورد قاطع با هنجارشکنان، با اجرای طرح ضربتی ۷۲ ساعته، ۶۲ تن از اراذل و اوباش را در نقاط مختلف شهرستان شناسایی و دستگیر کرد.
وی افزود: در این طرح تعداد زیادی سلاح سرد شامل قمه، چاقو، و دیگر ادوات ممنوعه از متهمان کشف شد.
سرهنگ شائینی با تاکید بر تداوم برخورد با مخلان نظم و امنیت، تصریح کرد: پلیس با هنجارشکنانی که قصد برهم زدن امنیت شهروندان را داشته باشند مماشات نخواهد کرد و با قاطعیت برابر قانون با آنان برخورد میکند.